بابل – ایرنا – در حالی مرمت پل تاریخی ۳۰۰ ساله محمد حسن خان بابل بعد از سالها بلاتکلیفی آغاز شد که دوستداران میراث فرهنگی این خطه از شمال اجرایش را اقدامی بیتاثیر دانسته چرا که بازسازی این اثر ملی بدون ممنوعیت تردد خودروها از زیر پل، نه تنها هدر رفت سرمایه ملیبه حساب می آید، بلکه با شلوغی جمعیت برای بازدید این بنای تاریخی زمینه ای برای خلق حوادث ناگوار نیز است.
Related Posts
شمار شهدای غزه به ۶۱هزار و ۷۲۲ نفر رسید
تهران-ایرنا- با تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار کلی شهدای این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر…
پایان حضور نظامی فرانسه در سنگال با واگذاری رسمی آخرین پایگاهها
تهران-ایرنا- فرانسه امروز (پنجشنبه) با واگذاری رسمی آخرین اردوگاههای نظامیاش در سنگال، به سالها حضور نظامی خود در این کشور…
چین از ۷ هزار مورد ابتلا به ویروس «چیکونگونیا» خبر داد
تهران- ایرنا- چین بیش از هفت هزار مورد ابتلا به ویروس «چیکونگونیا» که از طریق پشه به افراد منتقل میشود…
