تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
اخبار شبانگاهی ایرنا زنجان؛ از آغاز سال تحصیلی جدید تا برگزاری کنگره سرطان
زنجان – ایرنا – مهمترین عناوین خبری استان زنجان از آغاز سال تحصیلی جدید تا برگزاری کنگره سرطان را در…
رهایی یک محکوم به قصاص پس از هشت سال انتظار در اهواز
اهواز- ایرنا- رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یکمحکوم به قصاص در اهواز بعد از هشت سال تحمل زندان در…
یدالله منزوی چالشتری، آموزگار اخلاق و فرهنگ در چهارمحال و بختیاری
شهرکرد- ایرنا- یدالله منزوی چالشتری آموزگار اخلاق، فرهنگ و انسانیت عمر خویش را وقف اعتلای آموزش و پرورش در چهارمحال…
