تهران- ایرنا- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از ضرورت مخاطبشناسی در نظام تولید محتوای رسانهای سخن گفت و اظهار داشت: فعالان رسانه باید بدانند خطاب کار رسانهای خود را کدام قشر قرار دادهاند و از کار فرهنگی بدون این ملاحظه خودداری کنند.
Related Posts
از بیثباتی در استقلال تا همه حریفان تراکتور در لیگ نخبگان
تهران- ایرنا- بسته ورزشی ۲۳ مرداد ایرنا به بیثباتی در استقلال، احتمالات قرعه تراکتور در لیگ نخبگان و اخبار دیگر…
روسیه اقدام دانمارک برای خرید تسلیحات دوربرد را «دیوانگی محض» دانست
تهران- ایرنا- پس از اعلام نخستوزیر دانمارک مبنی بر خرید تسلیحات دقیق دوربرد با هدف «بازدارندگی در برابر روسیه»، سفیر…
حق بیمه تولیدی بیمه ملت از ۸.۹ همت عبور کرد
تهران-ایرنا-بیمه ملت در پنج ماهه نخست امسال رقمی بیش از ۸ هزار و ۹۱۷ میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان در…
